Sir Aziz, My English Teacher #32

/
0 Comments
Sir Aziz is my ENGLISH TEACHER. HE from "SABAH". He is smart boy. PEEEH!!!! no idea la Sir :)

Assalamualaikum, Firstly saya minta maaf sepanjang Sir tech saya. I think Sir adalah English Teacher yang paling best sepanjang saya belajar bahasa Inggeris.

Sir telah give me spirit untuk belajar Bahasa Inggeris. Sebenarnya, I want jadi seperti Sir. Sir boleh bercakap bahasa Inggeris dengan fasih dan lancar. Pandai mengarang essay.

Finally, saya minta restu daripada Sir, doakan saya pandai membuat essay, bercakap bahsai Inggeris dan lulus dengan cemerlang dalam (SPM 2011).

((THANKS YOU SIR))

Doakan saya sewaktu ambil paper B.I dalam SPM 2011 nanti. Amin.

Note: This is anonymously written by a student of mine. It is unexpurgated both content and language-wise.


You may also like

No comments: